26 Απριλίου 2012

Ένας αλλιώτικος γραφικός χαρακτήρας

Χτες βγήκα για να ανεφοδιαστώ με υλικά. Ήθελα να φτιάξω κάτι για την κόρη της φίλης μου που έχω να τη δω πολύυυυ καιρό. Μετά το Πάσχα ξέμεινα από διάφορα πραματάκια. Ψάχνοντας λοιπόν, έπεσα επάνω σε αυτόν τον καμβά. Έτσι μακρόστενος όπως ήταν (20Χ60) ήταν σαν να μου έλεγε "γράψε εδώ το όνομά της"!
Το "γράψε" στο δικό μου μυαλό μεταφράστηκε ως εξής: "διάλεξε υφάσματα - σχεδίασε - κόψε - ράψε - κόλλησε κορδέλες".
Σας παρουσιάζω έναν αλλιώτικο γραφικό χαρακτήρα:
'Εκοψα και στερέωσα στον καμβά τα γράμματα, διακόσμησα με λουλουδάκια, έβαλα ύφασμα και κορδέλα ζίγκ-ζαγκ στο πάνω και το κάτω μέρος.
Τέλος στερέωσα στο πίσω μέρος κορδέλες για να κρεμιέται στον τοίχο. Αν και δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποια εκδοχή μου αρέσει περισσότερο, με κορδέλες ή χωρίς?

 Αυτό το κοριτσάκι είναι μια γλύκα!
Όχι επειδή είναι η κόρη της φίλης μου.
Επειδή απλά είναι γλύκα!

3 σκέψεις... η δική σου?

  1. Υπέροχη η κατασκευή σου!Τόσο πολύχρωμη και χαρωπή!Είμαι σίγουρη πως η μικρή Χριστιάνα θα ενθουσιαστεί!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα! Χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  2. Τι τέλεια κατασκευή για ένα παιδικό δωμάτιο... Νομίζω ότι η μικρή θα το ευχαριστηθεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!