14 Ιουνίου 2012

Διαγωνισμός SofaN!

Το θέμα του διαγωνισμού είναι "Candy" κι όπως το πάρει κανείς!
Για να λάβεις μέρος χρειάζεσαι μόνο μια φωτογραφία:
κάτι καραμελένιο?
κάτι σχετικό με τη φιλεναδίτσα από τα παλιά?
ή κάτι για να "την κάνουμε" για άλλη γη, άλλα μέρη, άλλο πλανήτη?

Η συμμετοχή σου θα πρέπει να είναι φωτογραφία από κάτι δικό σου που να σχετίζεται με μια από τις 3 εκδοχές. Κατασκευή, κολάζ, φωτογραφία, ότι σκεφτείς, αρκεί να είναι κάτι δικό σου!

Προσοχή: πρόκειται για διαγωνισμό, όχι για κλήρωση.
Και αυτή είναι η κριτική επιτροπή!

Τρόπος συμμετοχής:
Αν έχεις blog, κάνεις ανάρτηση με τη συμμετοχή σου στο blog σου. Ύστερα μας αφήνεις εδώ ένα σχόλιο με το link, για να έρθουμε να τη δούμε και να τη συμπεριλάβουμε. Αν θες βάζεις στο blog σου και την παρακάτω φωτογραφία για να τον γνωρίσουν κι άλλοι!
Αν δεν έχεις blog, μας στέλνεις τη συμμετοχή σου στο email info@sofan-handmade.gr με το όνομα ή το ψευδώνυμό σου. Εμείς θα την αναρτήσουμε την τελευταία ημέρα των συμμετοχών.

Συμμετοχές δεκτές μέχρι την Κυριακή 15 Ιουλίου 2012. Θα έχουμε και λίγο καιρό να συσκεφθούμε και να αποφασίσουμε τους 3 νικητές, ε? Καλά διάβασες!

3 νικητές, ένας για κάθε εκδοχή του διαγωνισμού!
Και για το τέλος αφήσαμε... τα δώρα!

Οι νικητές θα ανακοινωθούν την Τετάρτη 18 Ιουλίου.

104 σκέψεις... η δική σου?

  1. Ακόμα χαμογελάω!!!! Μα καλά...πως το σκαρφιστήκατε αυτό πάλι???? Μου αρέσει πολύ και θα πάρω μέρος!! Αντίρρηση..κανείς?? Φιλιά κι ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΕΧΕ! Είμαστε πολύ χαρούμενες που σε κάναμε να χαμογελάσεις! Περιμένουμε τη συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
    2. Φιλενάδες..."την έκανα" και μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ: http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2012/07/blog-post_13.html
      Φιλιά και καλό Σ/Κ να έχετε!!!!

      Διαγραφή
  2. τέλειοοο!!!!θα πάρω κι εγώ μέρος....τι να φτιάξω τι να φτιάξω!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλάκιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα...καλη επιτυχια στον διαγωνισμο σας, σας ευχομαι ΣοΦαν!! Τι είστε εσείς καλέ; Τι ομορφες ιδεες κατεβαζετε; Καλα ειπα εγω ειστε πακετο, πατε πακετο

    Δηλωνω συμμετοχη κοριτσια.. Αυριο θα κανω σχετικη αναρτηση στο μπλογκ μου βαζοντας και την φωτο του διαγωνισμου...

    Ήδη σκεφτηκα με τι θα συμμετεχω..Αναμονη ομως δεν σας λεω !!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα ξεχασα..μου αρεσε πολυ η φωτο της κριτικης επιτροπης :)))

      Διαγραφή
    2. Έχουμε υπομονή! Θα περιμένουμε! Όσο για την κριτική επιτροπή, είδες επισημότητα, ε? Με τα καρτελάκια μας, με τα όλα μας!

      Διαγραφή
    3. καλημέρα Φαν..ετοίμασα την συμμετοχή μου, μένει να την τελειοποιήσω και εντός της ημέρας θα κάνω την σχετική αναρτηση με την συμμετοχη μου και την φωτο του διαγωνισμου σας

      δελφινοφιλουθκια

      Διαγραφή
  4. Σκυλίσιες συμμετοχές δέχεστε;; Θα δεχθείτε την δική μου;;;;

    Rosa, the Dane

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεχόμαστε βεβαίως βεβαίως! Και ίσως αυτή τη στιγμή να τριγυρνάει στα πόδια μου κάποιος που να τον ενδιαφέρει περισσότερο η συμμετοχή σου! Θα σε ενημερώσω Showgirl!

      Διαγραφή
  5. μέσα κι εγώωωωω!!! Χμμμ και έχω μερικές ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με βαλατε σε μεγαλες σκεψεις.......Ομως κατι θα βρω να κανω.Μεσα και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΟ!!! πόσες συμμετοχές δικαιούμαστε???!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πάρεις μέρος χρειάζεσαι μόνο μια φωτογραφία, άρα και μια συμμετοχή, άρα θα πρέπει να επιλέξεις... Δύσκολο??

      Διαγραφή
  8. ΕΤΟΙΜΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ

    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/06/candy.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμ, κάτι μου ρθε!
    Πρέπει να είναι καινούρια δημιουργία κορίτσια ή...
    όπως το πάρει κανείς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι να σου αρεσει η συμμετοχη μου και σας ευχομαι καλη επιτυχια στον διαγωνισμο σας

    εύχομαι να σας φέρω γούρι και να λάβετε πολλές και καλές συμμετοχές.

    πληροφοριακα ρωταω, θα τις αναρτησετε στο τελος του διαγωνισμου τις συμμετοχες ολες μαζι ή μια μια που λαβαινετε θα την αναρταται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τις ανεβάζουμε σταδιακά Δελφινάκι. Όταν υπάρχει χρόνος θα ανεβάζουμε ότι μας έχετε στείλει, ώστε να βλέπουν και οι υπόλοιποι φίλοι του sofan τις συμμετοχές σας. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  11. Γεια σας ξανά! Ο διαγωνισμός που διοργανόνεται είναι ΤΕΛΕΙΟΣ! Το θέμα σας, μάλλον τα θέματα σας, είναι πολύ ενδιαφέρον! Και πιο πολύ μου άρεσε η κρητική επιτροπή! Σίγουρα θα συμμετέχω και θα δημιουργίσω κάτι για σας με αγάπη! Να με περιμένετε! Πολλά φιλούθκια ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένουμε λοιπόν! Φιλιά και από τις 2 μας!

      Διαγραφή
  12. κορίτσια έτοιμη!!!!!!!!Θα βρείτε την συμμετοχή μου εδώ http://fofoula.blogspot.gr/2012/06/2.htm.φιλάκιαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πω πω κορίτσια,η κριτική επιτροπή είναι όλα τα λεφτα!!!!Τρελλαίνομαι για μίκυ μάους,καρτούν και όλα τα παιδικά.Είσαστε κουκλάρες!!!Ευχομαι καλή επιτυχία στον διαγωνισμό σας και χαρηκα πάρα πολύ που σας βρήκα.
    Στέλνω 1 τσουβάλι καραμέλες,1 τσουβάλι σοκολατάκια,και ενα φορτηγό τουρτούλες-))))
    και γλυκά φιλάκια-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμός από γλυκά!!! Σε ευχαριστούμε Χρυσούλα! Καλώς μας ήρθες λοιπόν!

      Διαγραφή
  14. Ωραίος ο διαγωνισμός σας, κορίτσια! Χμ, κάτι πρέπει να σκεφτώ ! Ευτυχώς που έχουμε καιρό! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά στα μαγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε περιμένουμε Pepi! Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά και από τις 2 μας!

      Διαγραφή
  15. Πολύ "γλυκός" διαγωνισμός :)
    Θα επανέλθω με τη συμμετοχή μου !
    Φιλάκια κορίτσια και καλό ΣΚ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένουμε Lyriel! Καλό Σαββατοκύριακο και καλή έμπνευση!

      Διαγραφή
  16. Όντως πολύ "απολαυστικός" διαγωνισμός! Μπράβο για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και τώρα εμείς,ποια από τις 3 εκδοχές θα πρέπει να 'χρησιμοποιήσουμε'?!?!?!?Κάτι θα κάνουμε?!?!?

    Κορίτσια,η αισθητική του blog σας είναι απλά τέλεια!Μπράβο σας και καλώς σας βρήκαμε!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια Craft Faires! Και περιμένουμε να δούμε πια εκδοχή θα αποφασίσετε να μεταμορφώσετε σε νεραϊδοσυμμετοχή!

      Διαγραφή
  18. ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!1
    ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ!!!!!
    Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΕΧΕ! Σε περιμένουμε Ρένα, με περιέργεια να δούμε τι θα διαλέξεις!

      Διαγραφή
  19. Αχ πολύ όμορφος ο διαγωνισμός σας!!! Και ετοιμάζω και κάτι σχετικό! χι χι!! Τέλεια!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Evonita! Όλοι ξέρουμε τι λένε για τα μεγάλα πνεύματα! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. χι χι, ναι!!! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  20. Τέλειο διαγωνισμός! και το θέμα "γλυκύτατο!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΩΡΑΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς σας βρήκα κορίτσια στο πανέμορφο blog σας!! Πολύ ωραίος ο διαγωνισμός σας και τα δωράκια είναι φοβερά!! Την συμμετοχή μου θα την βρείτε στο blog μου http://elena-fantasia.blogspot.gr/ Καλή επιτυχία σε όλους... Να'χετε μια χαρούμενη εβδομάδα και ελπίζω να τα λέμε συχνά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Έλενα! Πήραμε τη φωτογραφία σου και σύντομα θα ετοιμάσουμε ανάρτηση με τις συμμετοχές!

      Διαγραφή
  23. Σίγουρα θα πάρω μέρος κι έχω ήδη κάτι στο μυαλό μου. Μόλις το ετοιμάσω σας ειδοποιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΕλαω ακομα με τις φατσες σας ως επιτροπη...(αν σας πω οτι μου θυμισαν τις καψερες εφορευτικες επιτροπες στις εκλογες?αχαχαχαχα!)
    Απιθανη και η ιδεα! Μα ΠΩΣ σας ηρθε κατι τετοιο στο μυαλο?! Φοβεροοοο!!
    Εχω ηδη κατι ετοιμο! Μολις το αναρτησω...θα σας επισκεφθω!
    Φιλια ! αχαχαχαχα..... :οD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως μας ήρθε, ε? Έχουν και τα δικά μας μυαλά τα θεματάκια τους! Περιμένουμε νέα σου Vailie!

      Διαγραφή
  25. κοπελια μου μονο και μονο για το μενταγιον γλιφιτζουρι θα παρω μερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κι εγω το μενταγιον γλυφιτζουρι ειδα και ξελογιαστηκα!!!
    να η συμμετοχη μου, μια καρφιτσα παγωτο!!!
    http://welcometomylovelymess.blogspot.gr/2012/06/ice-creamplay-eat-and-wear.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΙ ΕΓΩ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩ!!!!!!ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΩ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ Η ΕΠΟΤΡΟΠΗ!!!ΕΙΣΤΕ ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε Νάσια!
      Ευχαριστούμε πολύ που έβαλες το διαγωνισμό μας στο blog σου!

      Διαγραφή
  29. Έτοιμο το ποστ με τη συμμετοχή μου!
    http://www.paperspirals.com/2012/06/blog-post.html

    Drop In!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη βουτήξαμε τη συμμετοχή σου!
      Ή
      Βουτήξαμε στη συμμετοχή σου!
      Διαλέγεις και παίρνεις! Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  30. Κοριτσάκια μου εδώ είναι το Link με τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό! http://beloved-ideas.blogspot.gr/2012/06/sofan.html Σας ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Evonita για τη φωτογραφία σου!

      Διαγραφή
  31. Γεια σας και πάλι αγαπητές Sofan! Μόλις ετοίμασα τη δικιά μου συμμετοχή. Θα την βρείτε εδώ: http://basilikis-art.blogspot.com/2012/06/candy-candy.html
    Τα έφτιαξα με πολλή αγάπη και μεράκι για εσάς γιατί πραγματικά το αξίζετε! Ελπίζω να σας αρέσει! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθαμε και τα πήραμε τα σκουλαρικάκια σου! Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!

      Διαγραφή
  32. Γεια σας Φανή Σοφία ή αλλιώς Sofan ..πολύ ευρυματικές σας βρίσκω ..κάνω like ..Για να δούμε αν θα μου έρθει κατακέφαλα καμμιά ιδέα ..σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι! Για την "ιδέα"... όχι για το "κατακέφαλα"!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  33. θ΄θελα να συμπεριλάβετε τη σημερινή μου ανάρτηση: http://lila365idees.blogspot.gr/2012/06/sweet-earrings.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε μπορέσεις πες μας με ποια από τις 2 φωτογραφίες θέλεις να λάβεις μέρος. Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  34. και εγω θα παρω μερος..θα σκεφτωωωωωω κ θα σας ενημερωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος26/6/12, 10:19 π.μ.

    Καλημεραααα!!!! Σας ςχω την συμμετοχη μου γαι τον 3D διαγωνισμο σας!
    Ο συνδεσμος ειναι:
    http://vailie-in-escapeland.blogspot.gr/2012/06/blog-post_25.html

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθαμε και την πήραμε τη γλυκιά Candy! Ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  36. Ω ναι είμαι μέσα!!!!
    Σύντομα ελπίζω, πάντως μέσα στα χρονικά περιθώρια θα έχω στείλει και τη συμμετοχή μου......πώς κόλλησα μόνο με τις κατασκευές δεν καταλαβαίνω, αφού το γράφετε ξεκάθαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επιτέλους κατάφερα να βρω χρόνο για να ετοιμάσω και τη δική μου συμμετοχή. Την έχω αναρτήσει στο blog μου. Το link είναι http://poulcheria.blogspot.com/2012/06/sofan.html.
    Έχω βάλει στο blog μου και τη φωτογραφία του διαγωνισμού σας.
    Είστε φοβερές και πολύ δημιουργικές. Καλές συνέχειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα τα γλυκάκια σου! Ήρθαμε και τα πήραμε!
      Ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  38. http://stekiapantouu.blogspot.gr/2012/05/56.html
    εδω ειναι η συμμετοχη μου μακαρι να αρεσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. οριστε η νεα μου συμμετοχη που ειναι εγκυρη πλεον
    http://love-love2love.blogspot.gr/2012/06/sofan.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε!! Ήρθαμε, είδαμε τα σκουλαρικάκια, δροσιστήκαμε και σύντομα θα αναρτηθούν!

      Διαγραφή
    2. γιουπιιιιιιιι περιμενω να τα δω αλλα να με βαλεις ως παρατηρητης απο το μπλογκ γωνιες stekia pantou οκ;

      Διαγραφή
    3. Οκ, θα το αλλάξω τώρα!

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα SOFAN!!! Ξετρελάθηκα με τον γλυκό διαγωνισμό σας!!! Ορίστε και η δική μου συμμετοχή!!!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/2012/06/sofan.html
    Καλη επιτυχία σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου Δήμητρα! Όλο γλύκα τα σκουλαρικάκια σου! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Πολύ γλυκός διαγωνισμός!!!

      Διαγραφή
  41. Γειά σας κορίτσια!
    Επιτρέπεται να πάρω μέρος με την φωτογραφία π έφτιαξα για την καλοκαιρινή πρόκληση;
    Απευθύνεται στην τρίτη εκδοχή σας, "κάν'την", μαζί με όλο τον συμβολισμό που αναφέρω στο τέλος της ανάρτησης. Αν νομίζετε ότι είναι πολύ... "διαφημιστική" του μπλογκ μου, μη διστάσετε να την απορρίψετε. Απλώς μου φάνηκε ότι δένει.
    Το λινκ είναι αυτό:
    http://daysofbliss365.blogspot.gr/2012/06/summer-challenge.html
    Καλό βραδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marian σου έχουμε στείλει email. Όταν το δεις απάντησέ μας. Φιλιά!

      Διαγραφή
  42. Αν δέχεστε παλιές "δημιουργίες" θα βρείτε κάποια σκίτσα πρωταγωνιστών της candy candy σε μια παλιότερη ανάρτηση στο εξής link http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/2012/03/blog-post_08.html....Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεχόμαστε ότι σου αρέσει! Μόνο που θα πρέπει να κάνεις μια νέα ανάρτηση με τη φωτογραφία που θες να λάβει μέρος στο διαγωνισμό μας και να μας στείλεις το link. Σε περιμένουμε!

      Διαγραφή
  43. Έτοιμη και η δική μου συμμετοχή...
    Συμμετέχω με "κάν΄την" κι εγώ....με πρωταγωνιστές πουλιά....
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2012/07/candy.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έτοιμη και εγώ με το παγωτάκι μου
    http://thewanderingdeer.blogspot.gr/2012/07/fabio-flamingo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κορίτσια, έτοιμη και μένα η συμμετοχή μου!Να ΄ληφθεί υπποψη ότι αυτή τη στιγμή τρώω και μια καραμέλα ούζο!Πολλά φιλιά!Ελάτε από http://pineliapin.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γεια σας και πάλι!Τη δεύτερη φωτό κορίτσια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα και από εμένα! Έφτιαξα κι εγώ μια κατασκευούλα με τη Candy Candy! Ελάτε να την πάρετε! http://mpixlimpidokatastasi.blogspot.gr/2012/07/candy-candy.html ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευτυχώς προλάβαμε...Η κατασκευή μας είναι ένα χειροποίητο καμβαδάκι με ένα καραβάκι έτοιμο 'να την κάνει'!!!!

    http://craftfairies.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. περάστε παρακαλώ και για την δική μου συμμετοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. μα εγω γιατι δεν εχω παρει μερος ακομη οεο???
    ειναι ενα καραβακι που φτιαξαμε πριν λιγο καιρο και ειναι ταξιδιαρικο!!η αναρτηση εχει ηδη γινει δεν την κανω τωρα,δεν ξερω αν ειναι σωστο!!
    http://mathetogamo.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html αυτο ειναι το καραβακι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εβαλα υστερογραφο στην αναρτηση μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!