8 Οκτωβρίου 2012

Μαξιλαράκι για μαρτυρικά

Να και κάτι που δε σου έχω δείξει. Δεν πρόλαβα δηλαδή! Μια δημιουργία μέσα στο κατακαλόκαιρο, για τη βάφτιση της Ιωάννας, ώστε να στερεωθούν τα μαρτυρικά. Οι οδηγίες είχαν ως εξής: 
Χρώμα: ροζ
Μέγεθος: 20Χ20
Θέμα: πεταλούδα
Τι γίνεται εδώ??...

Τελικά χρησιμοποίησα γέμιση για μαξιλάρια! Επάνω του επιβιβάστηκαν όλα τα μαρτυρικά και έκαναν την τσάρκα τους μέσα στην εκκλησία. Ένα - ένα καρφιτσώνονταν σε πουκάμισα, φορέματα, μπλούζες και σακάκια, μέχρι που το μαξιλαράκι αποκαλύφθηκε!
Ένα αναμνηστικό για τη βάφτιση της Ιωάννας, με την επιμέλεια της νονάς.

14 σκέψεις... η δική σου?

  1. καλότυχο και ευτυχισμένο να είναι το κοριτσάκι με το ωραίο όνομα ..αυτό είναι το όνομα που ήθελα να έχω.
    είναι ωραίο μόνο που εγω δε το βλεπω ροζ, βλεπω απαλο γκρίζο , δε ξερω γιατι
    περιττον να πω οτι οι εικονουλες με τα λογακια που βαζεις παντα μου αρεσουν χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το ροζ είναι πολύ-πολύ απαλό. Καμιά φορά και από οθόνη σε οθόνη έχουν διαφορές τα χρώματα. Ευχαριστούμε που πέρασες!

      Διαγραφή
    2. Και γω σ ευχαριστώ που περνας απο το μπλογκοσπιτακι μου

      Διαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ!!!!ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΥΛΑ!!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΝΑ ...ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο και ίσως επειδή αγαπώ το λευκό χρώμα σε κάτι τέτοια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μένα μου αρέσει το λευκό κέντημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα που βάπτισα και τα δυό μου παιδιά μας το δείχνετε??? Θα βάλω μπρος για το τρίτο...έτσι για να φτιάξω το μαξιλαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ από την άλλη θα το έχω στα υπόψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ γλυκό το μαξιλαράκι για τα μαρτυρικά και πραγματικά πολύ όμορφο για αναμνηστικό!
    Καλή εβδομάδα :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ κομψό το μαξιλαράκι για τα μαρτυρικά!Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι όμορφο!! και πράγματι τόσο κομψό!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ, μα τι όμορφο! Και πανέμορφο και σαν αναμνηστικό! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!