5 Απριλίου 2013

Νέες πασχαλινές λαμπάδες - η συνέχεια!

Το εργαστήρι του sofan φλέγεται!

Τώρα θα δεις και μερικά από τα επόμενα!

Νέα σχέδια, για μικρά και μεγάλα παιδιά.
Όλα σε αρωματικά κεριά, 100% ελληνικά!

Από αυτά τα σχέδια, ποιο ξεχωρίζεις?

7 σκέψεις... η δική σου?

  1. όλα αλλα απειδη λατρευω το κιτρινο χρωμα αυτες με τακουμπακια μου φαινονται πολυ ξεχωριστες σασ φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλάκα κάνετε! Είναι πραγματικά υπέροχες! Κι εγώ έχω μία αδυναμία στα κουμπιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιατί παρακαλώ να διαλέξουμε?!?Τις θέλουμε όλες...!!!!χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα κρατούσα ευχαρίστως αυτή με τα κουμπιά!!! Τις λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα κουμπια ειναι φοβερα, αλλα και ο γεμιστος κουνελος ολα τα λεφτα!ειχα φτιαξει εναν τετοιο περισυ και τον ειχα γεμισει με λεβαντα.μετα επιασε τοπο σ'ενα συρταρι.καλημερα και φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θέλω αυτή με το δεινοσαυράκι αλλά μάλλον μεγάλωσα και η νονά μου δε θα μου φέρει φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιχνιδιάρικες οι λαμπάδες σας! Και του χρόνου με υγεία, κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!