24 Σεπτεμβρίου 2013

Όνειρο? Όχι πια!

Στην αρχή του καλοκαιριού, στο τέλος μιας κουραστικής μέρας, μοιραστήκαμε μαζί σου τις ονειροπολήσεις μας... Ζητήσαμε όμως να μας πεις και τη δική σου! Διαβάσαμε για...
παραλίες και κοκτέιλ
μουσικές και ξαπλώστρες
camping και smoothies
βιβλία και μαρμελάδες
Μπόρα-Μπόρα και Χαβάη!

Το όνειρο που μας τσίγκλισε να το "πραγματοποιήσουμε", δηλαδή να το κάνουμε εικόνα....

...το όνειρο της Ερμιόνης!

"... σε μια αιώρα, σε μια παραλία με λευκή άμμο και καταγάλανα νερά...

Να φωτογραφίζω την οικογένειά μου να παίζει...
και να πίνω και μια ωραία μαργαρίτα φράουλα!"

Βουαλά!

Αν δεν την ξέρεις, επισκέψου την στο blog της The one with all the tastes.
(Μόνο βάλε και μια πετσέτα στο πληκτρολόγιο, γιατί θα σου τρέξουν τα σάλια....)
Η Ερμιόνη πρόσφατα βάφτισε και τη μικρή της, με τη βοήθεια της γλυκιάς Αναστασίας από το Εksipnes idees. Δες εδώ τι ωραία πράγματα ετοίμασαν για τη μικρή Ισμήνη!

{Α! ετοιμάσαμε κι εμείς τη βάφτιση του Δημήτρη, με θέμα θαλασσινό... την είδες??}

3 σκέψεις... η δική σου?

  1. Ουαου.Θα ενθουσιαστει η Ερμιόνη κορίτσια. Οσο για την Αναστασία είναι χρυσοχέρα οπως και εσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει είναι απλά τέλεια φωτογραφία!
    Τη λάτρεψα!
    Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια που δώσατε μορφή στο όνειρό μου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω πάθει πλάκα με αυτές σας τις συνθέσεις, κορίτσια, μπράβο σας! Τί κρίμα, που δεν είδα την ανάρτηση εγκαίρως, να γράψω κι εγώ το δικό μου όνειρο! Εύγε και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!